Strona Internetowa

Strona Internetowa

Wypasiona, tania lub wizytówka - ty decydujesz

System płatności

System płatności

Twoi klienci mogą płacić za usługi lub towary szybkimi przelewami

Filmujemy

Filmujemy

Film promocyjny lub reportaż z wydarzenia

Zdjęcia

Zdjęcia

Sesja zdjęciowa dla twojej strony, projektu lub wydarzenia

Sklep Internetowy

Sklep Internetowy

Mały lub duży, tani lub drogi - dla każdego cos dobrego

Hosting

Hosting

Utrzymanie strony na serwerze

Języki

Języki

Wersja językowa strony

Treść

Treść

Teksty na stronę

RODO COOKIES

RODO COOKIES

Komunikaty wg obowiązującego prawa

Statystyki

Statystyki

Google Analitycs

Fanpejdż

Fanpejdż

Strona na facebooku

Edycja

Edycja

Aktualizacja i modernizacja treści, zdjęć i struktury strony

O czym powinieneś wiedzieć decydując się na budowę strony internetowej? Wiele osób uważa, że samo uruchomienie strony www to już wszystko co należy zrobić, aby spełniała ona swoje funkcje. Nie do końca jest to prawda. W poniższych puntach opisujemy większość ważnych czynników mających wpływ na działanie strony zarówno pod względem technicznym, marketingowym jak też jej wyglądu i działania przyjaznego dla użytkownika. Każdy z tych czynników ma znaczenie w momencie kiedy strona ma być dla nas nie tylko reprezentacyjną wizytówką lecz oczekujemy, że pomoże nam w znacznym stopniu sprzedać usługi czy produkty. 

 

  • Optymalizacja

    - Jeżeli nie zależy Ci na tym, aby Twoja strona była łatwo odnajdowana przez popularne wyszukiwarki to faktycznie zbudowanie samej strony wystarczy. Możesz mieć taki plan, aby swoją stronę promować inaczej - powiedzmy, na folderach reklamowych, na wizytówkach, rozsyłając mailing, ogłaszając jej adres na portalach internetowych - czy na wiele innych sposobów. i to jest ok. Pamiętaj jednak, że jeżeli nie zadbasz o optymalizację strony czy wręcz jej pozycjonowanie stracisz dodatkową i dosyć ważną możliwość pokazania się w sieci, a mianowicie dobrych pozycji w wyszukiwarkach. W Polsce póki co najbardziej popularną wyszukiwarką jest GOOGLE i w zasadzie większość zabiegów pozycjonerów koncentruje się właśnie na niej... czytaj więcej..

 

  • System Płatności

    - Jeżeli Twoja strona nie jest sklepem internetowym, a promuje usługi lub produkty to mógłbys ułatwić swoim klientom ich zakup poprzez system szybkich płatności on-line. Nikogo nie dziwi, że w sklepie internetowym można zapłacić szybkim przelewem czy kartą. Czy wiedziałeś, że zwykłą strona też może być zaopatrzona w takie możliwości?... czytaj więcej...

 

  • Film Promocyjny

    - Film o swojej firmie, produkcie lub usłudze możesz umieścic na swojej stronie, facebooku czy Youtubie. W czasach gdy głównie liczą się zdjęcia lub obraz ruchomy jest to na pewno dobra forma promocji. Tym bardziej, że nie musi to być duży wydatek... czytaj więcej..

 

  • Zdjęcia

    - Czym byłaby strona internetowa bez zdjęć. Mówi się, że dobre zdjęcia to połowa sukcesu - i to nie jest przesadzona opinia... czytaj więcej..

 

  • Teksty na stronę

    - Każda strona wymaga pewnej ilości tekstu. Opis produktu, firmy itp. Czy umiesz sam napisać takie teksty czy wolałbyś skorzystać z usług profesjonalisty, który po konsultacji z Tobą weźmie pod uwagę wszelkie uwagi merytoryczne, ale także techniczne reguły obowiązujące podczas pisania tekstów na stronę?... czytaj więcej..

 

  • Statystyki

    - Czy wiesz ile osób odwiedza Twoją stronę? Co to za osoby? Gdzie mieszkają? Jeżeli tego nie wiesz to co wiesz na temat skuteczności Twojej strony?... czytaj więcej..

 

  • Aktualizacja

    - Czy raz zrobiona strona to koniec pracy? Czy warto ją aktualizować? Jak google ocenia strony ze zmieniającą się treścią, a jak te, które od dawna nie były odwiedzane przez właściciela... czytaj więcej..

 

 

  • Wymogi prawne

    - W tym momencie istnieją w naszym kraju dwa wymogi prawne bezpośrednio dotyczące funkcjonowania stron internetowych, a dokładnie mówiąc - informowania osób oglądających stronę o pobieraniu pewnych informacji - RODO i COOKIES... czytaj więcej..

 

  • Serwer, na którym znajduje się strona

    - Część osób posiadających stronę internetową nie zdaje sobie sprawy, że musi ona być gdzieś umieszczona fizycznie. Miejsce, w którym umieszczamy stronę to SERWER, natomiast usługa polegająca na utrzymaniu tej właśnie strony na serwerze to HOSTING - co powinieneś wiedzieć na jego temat? Czy jest płatny czy darmowy? Jaki wybrać... czytaj więcej..

 

  • Wersje językowe

    - Czy sprzedajesz swoje produkty, albo usługi za granicę? A może Twoją stronę odwiedzają cudzoziemcy będący z wizytą w Polsce? Czy udostępnienie takim klientom angielskiej, niemieckiej, francuskiej lub hiszpańskiej wersji strony mogłoby podnieść Twoją sprzedaż?... czytaj więcej..