Strona Internetowa

Strona Internetowa

Wypasiona, tania lub wizytówka - ty decydujesz

System płatności

System płatności

Twoi klienci mogą płacić za usługi lub towary szybkimi przelewami

Filmujemy

Filmujemy

Film promocyjny lub reportaż z wydarzenia

Zdjęcia

Zdjęcia

Sesja zdjęciowa dla twojej strony, projektu lub wydarzenia

Sklep Internetowy

Sklep Internetowy

Mały lub duży, tani lub drogi - dla każdego cos dobrego

Hosting

Hosting

Utrzymanie strony na serwerze

Języki

Języki

Wersja językowa strony

Treść

Treść

Teksty na stronę

RODO COOKIES

RODO COOKIES

Komunikaty wg obowiązującego prawa

Statystyki

Statystyki

Google Analitycs

Fanpejdż

Fanpejdż

Strona na facebooku

Edycja

Edycja

Aktualizacja i modernizacja treści, zdjęć i struktury strony

 

Jeżeli nie zależy Ci na tym, aby Twoja strona była łatwo odnajdowana przez popularne wyszukiwarki to faktycznie zbudowanie samej strony wystarczy. Możesz mieć taki plan, aby swoją stronę promować inaczej - powiedzmy, na folderach reklamowych, na wizytówkach, rozsyłając mailing, ogłaszając jej adres na portalach internetowych - czy na wiele innych sposobów. i to jest ok. Pamiętaj jednak, że jeżeli nie zadbasz o optymalizację strony czy wręcz jej pozycjonowanie, stracisz dodatkową i dosyć ważną możliwość pokazania się w sieci, a mianowicie dobrą pozycję w wyszukiwarkach. W Polsce póki co najbardziej popularną wyszukiwarką jest GOOGLE i w zasadzie większość zabiegów pozycjonerów koncentruje się właśnie na niej...

Jeżeli jednak mielibyśmy zdecydować się na wykonanie zabiegów optymalizacyjnych na naszej stronie to warto, przynajmniej w uproszczony sposób dowiedzieć się czym one są.  

Z grubsza rzecz biorąc optymalizacja strony polega na jej dostosowaniu do wyszukiwarki, a inaczej mówiąc chodzi o to, aby wyszukiwarka potrafiła odczytać jak najlepiej naszą stronę. Pamiętajmy, że roboty wyszukiwarek, które non stop przeszukują internet inaczej patrzą na znalezione strony niż to robi człowiek. Roboty nie widzą zdjęć ani filmów, jeżeli te nie są opisane, nie czytają poprawnie struktury strony, jej nagłówków, tytułów - jeżeli tych nie ma na stronie. Istnieje poza wymienionymi wiele innych informacji, które dobrze jest dostarczyć wyszukiwarce, aby "zrozumiała" ona naszą stronę jak najlepiej. Przykładem "nieporozumienia" pomiędzy stroną a wyszukiwarką może być zamieszczanie w wewnętrznej warstwie strony (niewidocznej dla oglądającego) znaczników pochodzących z szablonu, na którym tworzono stronę. Te znaczniki mogą informować wyszukiwarkę np o tym, że strona powiedzmy ze sprzedażą obuwia to strona medyczna. 

Wszelkie zabiegi optymalizacyjne - ale wykonane z głową i raczej przez profesjonalistę lub pod jego kierownictwem przyniosą taki skutek, że strona będzie się pokazywała w wynikach wyszukiwania o wiele częściej i wyżej. Powodem tego jest po pierwsze to, że GOOGLE i inne wyszukiwarki dostaną z naszej strony informacje pozwalające ją umieścić w wynikach wyszukiwania tam gdzie powinna się znaleźć. Ale też dostaniemy dodatkowe punkty za to, że nasza strona jest poprawnie wykonana. 

 

Cena za wykonanie usługi: 900 złotych - opłata jednorazowa